Did I need More Quality Time For Myself?

Assalammualaikum!

Wah! Tajuk entry aku hari nie so english! Ok let starting with my own strories :) Ngeeee! Ada hari-hari dimana kau rasa perlunya masa untuk bersendirikan? Yes, itulah yang terjadi pada aku last night. I need more space dari orang-orang yang negatif dalam kehidupan harian aku. So yesterday aku decide untuk pergi ambil angin luar. Luar sangat tue tak adalah, actually konon2nya, nak pergi makan steamboat & grill but cancel because kawan aku ada hal last minit, so aku punyalah malas nak drive pergi Shah Alam, decide jalan-jalan area Kota Damansara. Siap buntu nak pergi mana plak semalam, end up aku pergi Ikea! HAHAHA! Angin sangat! Motif pergi sana sebenarnya bawak hati yang luka lara tak dapat makan steamboat untuk berbuka semalam,  so makan meatball pun jadilah..sobsob! 

Actually, aku sendiri tak tahu nak tulis apa untuk entry kali ni..HAHAHAHA! but dont worries aku takkan update any negative-negative iron dalam blog aku hokay. Beku sekejap, tak tahu nak tulis apa, even dalam kepala masih nak update next entry. Ok, semalam, aku decide untuk ambil angin sorang diri even aku tahu untuk keluar bersendiri itu sangat bahaya late day. Macam-macam sekarang nie yang berlaku, dalam hati tue memang takut tapi korang boleh elakkan dengan berjalan di tempat-tempat sunyi. And pastikan tempat yang korang pergi tue adalah tempat yang tak mencurigakan. So aku decide untuk pergi Ikea because tempat tue family-family sangat. Tak adalah risau sangatkan. So sementara nak tunggu waktu berbuka, aku pun pusing-pusinglah ruang decoration Ikea. Maklumlah, i'olls akan mendirikan rumah tangga tak lama lagi, so carilah idea untuk hias rumah baru kami nanti. Nak tunggu AF, always said " its ok syg, apa yang syg pilih semuanya terbaik" jawapan yang sangat cliche! Kau taulah orang perempuan nie, kalau nak mintak pendapat mesti nak lebih dari satu pendapatkan, bukan jawapan yang cliche, then tak puas hati dahi kerut! hahahaha! Itulah perempuan. 


Favourite design untuk bathroom. 


Argh ashikin memang adore dengan toilet decoration ni!



Eh2 ni bukan decoration tapi ni menu berbuka aku semalam. Hahahaha! Nak makan steamboat, tapi tak dapat steamboat, meatball pun jadilah ye dak! sobsob!


Last before balik, amik gambar sepam dua untuk hiburkan hati yang lara ni.


Eh2, belum balik terus, singgah TGV! huahua.. Nanti aku update entry pasal Pilot Cafe ni hokay!






Comments

Popular posts from this blog

Pengalam Bermalam di Pusat Bersalin Berisiko Rendah Putrajaya

Tips Menambahkan Air Ketuban

Syukur Alhamdulillah!