Humood AlKhudher - Kun Anta

Assalammualaikum!

Jarang bagi gadis-gadis dekat Malaysia nie nak dengar lagu-lagu dari padang pasir kan? Boleh petik jari JERR yang boleh dengar and layan lagu-lagu dari padang pasir berdengung nie. Tapi lately nie dah jadi 1 viral dekat laman sosial.Dengan-dengan aku sekali terjebak dok melayan lagu nie..hahahaha! Lagu yang aku aku duk pungpang dari tadi nie is Kun Anta! Lagu Kun Anta nie di nyanyikan oleh penyanyi muda yang dikenali sebagai Humood Alkhudher. Penyanyi yang berasal dari Kuwait yang dilahirkan pada tahun 1989. Thats mean umur dia setahun muda dari aku lah! hahaha! Macam mana aku boleh terjebak dengan lagu ni,  Al-kisahnya satu hari tue, bila aku duk scroll instagram terkeluarlah video Humood yang miming lagunya sendiri. And biasalah gadis-gadis Malaysia nie termasuklah aku sendiri of course teruja dengan keindahan dan ciptaan Allah s.w.t mesti nak tahu siapa sebenarnya Humood nie kan. 


Hah nielah 1st video yang aku tengok dari Instagram. 1st time tengok mamat ni, terus senyum-senyum kambing wei! Handsome satu hal lah, gigi dia wei, gigi dia! aku jadi teruja tengok gigi lelaki bersih and cantik macam ni! Jelous mak nok!


Punyalah tak puas tengok show 16 saat si Humood nie, gigih lagi dengar full version lagu Kun Anta nie! hahaha! Perangai shikin nie!


Tak cukup original song dari si Humood nie, gigih lagi cari cover version lagu Kun Anta by Super Talented Youtube singer, adik Wani. Entah aku rasa macam adik wani nie cover lagu ni lagi best, hahaha!  And the best thing bila si Humood ni siap post cover from adik wani to the his personal instagram. So apa lagi Humood, meh lah datang malaysia nie, ramai dah tunggu nie. Mana tahu after Maher Zain, lepas nie famous plak si Humood AlKhuder.

p/s : Serta-merta mintak AF bela jambang sikit supaya aku boleh bayangkan Humood depan mata aku! hahaha! And nampaknya AF sahut cabaran tue until our big day soon! So kte tengok nanti hokay! :p








Comments

Popular posts from this blog

Pengalam Bermalam di Pusat Bersalin Berisiko Rendah Putrajaya

Tips Menambahkan Air Ketuban

Syukur Alhamdulillah!